Thursday, November 30, 2006

Starbucks in Shibuya

Één van de verbazende dingen zag ik toen ik in Tokyo was de menigten van mensen leefde die altijd schenen om de weg in Shibuya te kruisen. Er schenen enkel duizenden hen te zijn. Het scheen altijd dat de jonge mensen hun vrienden daar ontmoetten. Er is een standbeeld van een hond voor Shibuya (de naam ontsnapt aan me op dit ogenblik) maar het is goed - bekende samenkomende plaats voor de post. Wanneer u bij de post aankomt van Shibuya JR zijn er mensen die ongeveer malen. Soms ben ik benieuwd hoe u uw vriend in de massa zult kunnen vinden. Zo hoe dan ook over de weg is een een verslagopslag en bioskoop. Starbucks is verdieping ter plaatse en eerste. Nadat u uw koffie latte hebt boven maakt u u manier. Van daar krijgt u een prachtige mening van de kruising. Allen u kunt zien is enkel een massa van mensen die wachten te kruisen. Interessant, zijn er tunnels onderaan de kruising maar de meeste mensen schijnen niet om hen te gebruiken. Wanneer u een tunnel van de post over de straat neemt ziet u enkele winkels die eveneens ondergronds zijn. Het gebruikte altijd om me te slaan wat het moet zijn als als u vroeg bij het werk in de ochtend aankwam terwijl het nog donker was en laat in de avond wegging toen het donker was. U zou nooit de zon zien. Als het het regenen allen is ziet u bent een massa aan beide kanten van paraplu's van de weg wachtend op het groene licht en zodra het licht verandert slepen zij naar elk mee
Click Here! http://members.lycos.co.uk/emmster961/

No comments: